onsdag 7 januari 2015

edWise som pedagogisk plattform

I Kristianstad kommun används edWise som pedagogisk plattform. Jag har nu fått i uppdrag att tillsammans med några kollegor anordna en studiedag där vi tillsammans med våra övriga kollegor försöker lära oss mer om systemet. Min uppgift är att informera och visa hur man kan boka utvecklingssamtal, hur man kan skriva omdöme, hur man kan skapa frånvarorapporter och hur man kan ta fram egna bedömningsmatriser. För att underlätta för mig och för de som ska lyssna på mig har jag tagit fram manualer.


Då jag gillar att dela med mig har jag valt att skapa en sida på denna blogg där mina manualer finns. Du kan antingen klicka HÄR

eller kan du välja att klicka på respektive manual här nedan för att nå dem.

Manual - Att boka utvecklingssamtal i edWise

Manual - Att skriva omdöme

Manual - Att skapa rapporter över frånvaro

Manual - Att skapa matriser i edWise



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar